vineri, 6 februarie 2009

...



V`ati simtit vreodata singur/singura ?..

Cre`k fiecare din noi a avut si are unele momente de singuratate..in kre s`a simtit singur(a)..si momente in kre nimeni nu tine cont de parerea sau de ceea ce tu ai de zis..Iar nimeni nu`si da seama de ce prpblema ai tu..si de ceea ce simti in acele momente..

Cam asa m`am simtit eu azi..O zi cam aiurea..in kre n`am avut aproape niciun motiv kre sa ma faca sa zambesc..bine..au fost niste mici exceptii..da` oriqm..nu de la persoane apropiate..persoane la care nici nu ma asteptam..Si poate , defapt sigur , acele persoane nici nu stiu k ele m`au facut sa zambesc ...

Am mai ras uitandu`ma la mircea badea :D..singurul moment in kre am ras p ziua de azi..pt k de obicei rad knd ma uit la emisiunea realizata de el..

Oriqm..O zi putin aiurea.. :|


By the way...nu s`a terminat ziua..Poate voi avea un "happy end" pt ziua de azi :) ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu