luni, 9 februarie 2009

Prima zi din SM II

Paaaai..cu ce sa incep..Cu inceputu` bineinteles :)) ..
Deci..am ajuns cu Roxana la liceu..si bineinteles k de obicei pana ajungem in clasa o pierd p drum .. ca de fiecare data..Am ajuns in clasa fara Roxana pt k ea era deja p la cei d la 11 B prin clasa..btw..am ajuns in clasa :)) ..apoi .. cu toata lumea p`acolo..hey hey , una alta ..
Asa..apoi am avut cateva "probleme" de rezolvat..pt k avem 3 colegi noi in clasa..iar din noi cei vechi a plecat unul..cu statu` in banci..asta a fost o mik mik problema..pana la urma s`a rezolvat..Si cu ocazia asta mi`am facut si o noua colega de banca (Roxana) ..pt k inainte stateam in banca cu Catalina..bine..si cum noi avem 2 banci lipite..am 2 colege ;))..oriqm..Catalina tot langa mine sta.. :))..Da` nu e oficiala mea colega de bank :D..
Assaaaa...Azi singurul lucru p kre l`am facut a fost sa rad..cu Marius..unul din noii colegi :))...aaahh..amuzant baiatu`..ce pot sa zic..;))
Ce sa mai .. A fost o zi ft tare :D ! Bine..exceptand vestea p kre am primit`o noi , toata clasa , de la dirigu` .. 8-| ..In fine :))..

Tot o zi tare ramane :D ... Plus ca am avut si niste "bonusuri" :-"...he he 8-> ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu