duminică, 15 februarie 2009

Negru tata !


Negru..
A fost cv de vis aseara..Totul a inceput cam asa ...

Cu un telefon care m`a cam indispus putin la inceput..dar apoi totu` a decurs conform planului :)..Si..am placat in club..Unde ? Karma :))..unde altundeva ?...
Nu m`am mai distrat asa de la Margo .. Nici de revelion n`a fost k aseara..Mi`a placut enorm..
Pe langa faptu` k am stat pana dimineata in club si ca apoi am plecat cu totii la cineva acasa..am mai dormit si decat 2 ore..
Am stat pana dimineata..doar a fost NEGRU :X..Si ne`am simtit excelent :D...Mai vreau nopti k astea..in care sa ma simt asa 8-> ..Am dansat pana n`am mai putut :))..
A fost seara mea .. in care m`am simtit foarte bine..Ce pacat k n`am mai putut sa mai stam..k am plecat toti o data p la 6 :-< ..Eh..Oricum tot m`am distrat !!

Un comentariu: