marți, 3 martie 2009

back2back

I`m back...dupa o perioada lunga de timp in care n`am mai scris deloc..am avut si eu alte lucruri de fcaut..poate mai importante..am stat sa ma gandesc la mine..doar la mine !
S`au intamplat multe lucruri in acest timp..foarte multe..dar cu bune cu rele sunt din nou in forta
A trecut si 1 martie (special day for me) , care a fost ca o revenire in forta..cu forte maxime..si sunt gata pentru orice .
M`a impresionat tare mult o chestie , care mi s`a intamplat duminica de 1 martie..eh..prietenii stiu :D..
A venit si primavara...cu greu dar totusi a venit.Singurul lucru naspa e k la mine a venit si cu o raceala in plus..si tocmai de`asta ieri si azi am stat acasa..m`am plictisit putin , dar am fost vizitata de niste persoane speciale..ne`am uitat la un film..am mai vbit una alta..k deh :D..asa e frumos !
Pot sa spun k nu prea ma simt bine deloc..chiar deloc..Bine..in comparatie cu ziua de ieripot spune k ma simt putint mai bine..
Si de cat sa stau aici..mai bine m`as duce si mi`as vedea de treaba mea..sa stau frumushel in pat..sa stau sa`mi revin o data..k si`asa nimeni nu stie cum ma simt eu defapt..da` deh..

Hai k am plecat..am unele lucruri mai bune de facut la momentu` asta..
Hai..v`am lasat..pa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu