marți, 17 martie 2009

Dragoste oarba


…prin minte imi aparea fata aceea atat de familiara..cunosteam privirea aceea dintre 1000.Era “EA” ! Era prietena mea cea mai buna.Si era trista..plangea..Stiam ca e din cauza lui.
De multe ori am incercat sa`i deschid ochii, sa`i demonstrez ca “EL” nu e de “EA” , ca nu o iubeste , dar asta m`a indepartat foarte mult de ea.
Dragostea e oarba...
Acum inteleg perfect sensul acestei propozitii.
Din cauza lui imi pierdusem prietena.Din cauza lui, “EA” era acum mai singura ca niciodata.
De ce trebuie sa fie asa ?
Intotdeauna imi spuneam.. “Dragostea nu este un motiv pt care sa plangi.” .Trebuie sa fie doar un motiv pt a fi fericit.Din pacate nu de fiecare data este asa.
Sper ca nu voi suferi niciodata..din dragoste.Nici nu vad cum as putea.Acum eram undeva sus..undeva unde imi puteam analiza propria viata.
Mi`as dori sa pot face ceva ! Mi`as dori ca iubirea sa nu fie atat de dura !
Dar ce puteam face eu ?!
Eram o simpla fata..cu defecte ca toti oamenii..Puteam fi atrasa de anturaje rele , de droguri.Din fericire eram constienta de asta si stiam sa`mi controlez impulsurile.
Dar “EA”..prietena mea..era o fata sensibila , linistita , plina de simtul umorului.
Eram atat de revoltata impotriva iubirii..Toata lumea vedea asta ca fiind cel mai intemeiat motiv pt a fi fericit.
Ei bine..eu vedeam exact opusul..poate pt ca decat opusul il cunosteam.
Imi amintesc de parca ar fi fost ieri..parca ii spalase creierul.Facea absolut tot ce spunea “EL” , fara sa se gandeasca macar o clipa.
Nu era deloc bine ! Imi doream atat de mult sa`si revina la normal..Ii spuneam si ma rugam de “EA” . Pana intr`o zi..Pana in ziua in care a facut alegerea vietii ei..sau a vietii mele. “EL” a pus`o sa aleaga intre mine si “EL” ...si... l`a ales pe “EL” .
Din momentul acela am simtit un gol imens.O parte din mine era la “EA” .Ma consolam decat cu amintirile..care imi faceau tot mai rau.
Si daca as fi stiut ca alaturi de el ii va fi bine , durerea ar fi fost mult mai mica.Dar acum..Stiam ca nu va dura mult.
Dragostea “EI” pt “EL” era tot mai puternica..dar era oarba.Era orbita de minciunile lui.
Nu mai era nimic de facut.Speram ca despartirea era doar in mintea mea..asa ca am asteptat..
Am asteptat... .

Un comentariu:

  1. ma intreb cum naiba te'ai gandit tocmai la mine si la "F"! :)) duamneee..ma ce naiba..ma asteptam la ceva great, ceva care sa se potriveasca cu nah..stii tu..nu asta.da, e frumoasa da' nu e de "MINE" si de "EL"

    RăspundețiȘtergere