sâmbătă, 14 martie 2009

Un vis ciudat



Privesc..privesc continuu..parca privesc intr'un tunel ce pare a nu se termina niciodata...
Nu stiu cum am ajuns aici..dar nici nu imi pasa...important este ca ma aflu' in locul acesta.. mirific..
La capatul celalalt...stralucea o lumina puternica.. atat de puternica incat abia ma puteam uita la ea.. si totusi.. imi doream atat de mult sa ajung acolo..
Oare ce se afla dincolo de ea? hmm.. e ceva ambigu la mijloc..
Eram cuprinsa de curiozitate.. de dorinta de cunostere..
Paseam incet pe poteca dreapta,neteda si alba..atat de alba de parca era acoperita cu zapada..dar nu era zapada..nici nu stiu ce era..si nici nu conta.. imi urmam drumul !
Cu cat ma apropiam mai mult..cu atat lumina se indeparta si mai mult..si deasemenea,curiozitatea mea devenea imensa.
Simteam ca obosesc dar nu ma puteam opri nici daca vroiam..
Deodata in fata mea a aparut o ceata..eram inecata in fumul aproape transparent..
Un sentiment de frica si de spaima ma cuprindea..eram pierduta...pierduta unde?! nici eu nu stiam..
Am tras aer in plamani..si am vrut sa tip ! Din nefericire nici asta nu am putut sa fac ! O lacrima a inceput sa'mi curga. M'am pus in genunchi si am inchis ochii pt o clipa ! Cand i'am deschis m'am trezit in patul meu,in camera mea, in casa mea !
Mi'am dat seama ca era doar un vis..cel mai ciudat vis de pana atunci ! Am adormit inapoi..cu gandul la visul acela....oare ce vruia sa insemne?!Nu am putut afla..si poate ca nu voi putea afla niciodata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu